본1문 바로가기

ویژگی مهم در طراحی وب سایت شرکتی > 자유게시판

ویژگی مهم در طراحی وب سایت شرکتی

페이지 정보

작성자 Jens 작성일 24-08-29 01:32 조회 7 댓글 0

본문

این بخش به عنوان تعریف خلاصه ای از خبر دیده می شود که مخاطب را ترغیب به دنبال کردن آن می کند. در نتیجه مخاطب با یک کلیک بر روی خلاصه خبر، وارد صفحه اصلی آن می شود.

نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحه‌ی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچه‌ی ذهن مخاطب و بازدیدکننده‌ی صفحه، به صفحه فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر می‌کرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدام‌هایی ترغیب می‌شود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر می‌خواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود

استفاده مکرر از فایل های طراحی سایت فلش یک اشتباه رایج در طراحی سایت است. برخی از طراحان سایت یا مدیران تصور می‌کنند استفاده مداوم از فایل های فلش و انیمیشن سازی ها در تمامی صفحات سایت، جالب است. اما این کار از دید مخاطب اصلا زیبا نیست و حوصله مخاطب را سر می برد. علاوه بر آن فایل های فلش در سیستم هایی که برنامه فلش روی آن نصب نیست لود نمی‌شود. همچنین استفاده مکرر از فایل های فلش سرعت و عملکرد سایت شما را پایین می آورد.
خطا
۱۴- خطای ۴۰۴

بیشتر مخاطبان وب سایت به خصوص وبسایت‌های فروشگاهی و اداری به دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانند به آن شرکت یا فروشگاه دسترسی یابند. از جمله اطلاعاتی مثل شماره تماس، آدرس، آدرس ایمیل، آدرس شبکه‌های اجتماعی و … این اطلاعات را در انتهای صفحه اول یا در صفحه تماس با ما حتما قید کنید. چنین اشتباهات رایج در طراحی سایت می تواند به از دست دادن مشتری و مخاطب و در نتیجه افت در کسب و کارتان منجر شود.
۷- جستجوی پیشرفته

در طراحی سایت سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایت‌ها برای شرکت‌های کوچک و یا سایت‌های معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده می‌شود.

از تگ Alt برای عکس ها استفاده کنید. این تگ یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در سئو سایت است. زیرا اگر به دلیل کندی اینترنت یا هر دلیل دیگری عکس ها برای مخاطب لود نشد لااقل متن را ببیند. و زمانیکه موتور جستجو تصاویر را ایندکس می‌کند با استفاده از متن این تگ مفهوم تصویر مورد نظر را متوجه می شود. استفاده از این امتیاز بر روی سئو و رتبه بندی سایت نیز تاثیر گذار است. در واقع عدم استفاده از این تگ ها نوعی نقص در سایت شما محسوب می‌شود و جز اشتباهات رایج در طراحی وب سایت سایت و سئو است.
۱۹- مدیریت هدف

علاوه بر صفحه اول سایت و صفحه هایی که در نتایج جستجو می‌آیند، صفحه های فرود دیگری هم می‌توانند در یک سایت وجود داشته باشند.
موارد زیر، چند نمونه صفحه فرود هستند که در بسیاری از سایت‌ها با آنها مواجه شده‌اید:

گاهی مخاطبین تمایل دارند فقط خبرهای مورد علاقه خود را دنبال کنند. انسان ها ذاتا فضای منظم را بیشتر می‌پسندند زیرا قدرت دسترسی را افزایش می دهد. از این رو در طراحی سایت خبری، موضوعات خبری را از هم تفکیک کنید. به عنوان مثال بخش خبرهای سیاسی از خبرهای ورزشی مجزا باشد.
۴- معرفی خبرهای مرتبط

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

통신코치 정보

CS CENTER

1644-2172

월요일~금요일 / 10:00 AM ~ 18:00 PM 점심시간 / 13:00 PM ~ 14:00 PM 토요일, 일요일, 법정공휴일 휴무

문의게시판

BANK INFO

예금주 : (주)스카이씨앤씨

공지사항

  • 게시물이 없습니다.

COMPANY

(주)스카이씨앤씨 주소 : 경기도 안산시 단원구 광덕대로 193, 2층 205호
사업자등록번호 : 327-88-02556 대표 : 전효창 전화 : 1644-2172 팩스 :. 031-484-6483 통신판매업신고번호 : 제2022-경기안산-3264호 개인정보 보호책임자 : 김의석 부가통신사업신고번호 : 0728호
Copyright © 2001-2013 (주)스카이씨앤씨. All Rights Reserved.